FANDOM

I dlatego, że jestem słaba muszę być bardzo silna. Nie chcę być normalną w nienormalnym świecie.
Alexandra Taiga
Alex5.jpg
Imię Alexandra
Kanji アカネ
Fizyczne dane
Płeć Kobieta
Wiek 15 lat
Wzrost 174 cm
Waga 50 kg
Urodziny 17 marca
Typ Krwi AB
Profesja
Drużyna Godset
Liceum Drahe
Pozycja  ?
Numer 7
Talent  ?
Debiut
Seria  ?
Galeria
Alexandra Taiga (Akane Taiga アカネ タイガ ) - to początkująca - lecz szybko ucząca się - członkini Godset. Uczęszcza do Liceum Drahe gdzie jest wicekapitanem drużyny koszykarskiej.

OsobowośćEdytuj

Jest osobą o wielu twarzach. Wyznacza sobie wysokie cele, do których dąży, często brak jej poczucia rzeczywistości. Nie lubi świata dorosłych, ponieważ uważa go za zbyt drastyczny. Ma ciepły i przyjazny charakter, mimo to musi uważać na swoją porywczość. Jest otwarta, choć bolesną prawdę zwykle zachowuje dla siebie. Skryta w sobie a zarazem ciepła i wesoła. Widzi rzeczywistość inaczej niż otoczenie, dlatego większość osób jej unika, zwykle nie przejmuje się pogardą dla swojej osoby. W towarzystwie zawsze się uśmiecha, nie pozwala sobie na słabości wśród ludzi, których kocha. Wpada w furię, kiedy ktoś mówi do niej "Ola", jest w stanie uszkodzić takiego człowieka. Optymistka. Uparta i często robi wszystko na ostatnią chwilę. Uwielbia gwiazdy, a pianki szybko poprawiają jej humor.

WyglądEdytuj

Baaaaka.png
Alex ma długie, ciemnobrązowe włosy - splecione  w warkocze sięgające do ramion, a reszta puszczona luźno - oraz czerwone oczy. Jest dziewczyną z 174 cm wzrostu i jasną cerą. Zwykle ma czarną bluzkę i spódniczkę, na ramionach długi, biały sweter. Nosi białe podkolanówki i czarne buty. Podczas gry nosi strój Drahe lub białą bluzkę i czarne spodenki.

HistoriaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

RelacjeEdytuj

CytatyEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki