FANDOM

Zwycięstwo to nie są owacje publiczności, nie są to zdobyte puchary, ale przede wszystkim wspólna gra i wspomnienia. Jeśli czujesz szczęście i dzielisz je z innymi, zwyciężyłeś.
Amalia Sawa
Amalia.jpg
Imię Amalia Sawa
Kanji アマリア澤
Istotne Statystyki
Płeć Kobieta
Wiek 16 lat
Wzrost 169 cm
Waga 47 kg
Urodziny 10 czerwiec
Profesjonalne Statystyki
Zespół Liceum Ookami
Stanowisko Menadżerka
Pierwsze Wystąpienie
Opowiadanie Tama Mu To Mei
Galeria Obrazów
 Amalia Sawa - uczennica Liceum Ookami oraz menadżerka zespołu koszykarskiego Ookami .

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Przyjazna dla środowiska, nawet pomocna i dosyć nieśmiała. Nie ufa nieznajomym. W towarzystwie jest raczej otwarta. Miewa dni spokoju, ale najczęściej łatwo ją wytrącić z równowagi, jest roztargniona i zapominalska, czasami robi wszystko na ostatnią chwilę. Kocha swoją ulubioną muzykę, fantastyczne książki i filmy. Chętnie pomaga ludziom, zwierzętom. Często lubi być sama, ale i tak nie chce samotna. Czasami ukrywa swoje emocje, uczucia, żeby nie smucić Mei, o którą bardzo się troszczy. Nie lubi się chwalić. Tylko dwa lub trzy razy widziano jej łzy, bowiem dziewczyna nienawidzi smucić innych lub powtarzać im co ją zasmuciło. Czasami nie umie się wysłowić. Zazwyczaj chodzi "z głową w chmurach". Drobne porozumienia mogą ją doprowadzić do łez. Dziewczyna lubi patrzeć w okno lub rzeźbić figurki. 

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

RelacjeEdytuj

CytatyEdytuj

Niech wasza wiara nie zostanie zahwiana, bo gdy ona się wypali, nie pozostanie nic
Baka, baka, bakaa!

—gdy Amalia się zdenerwuje

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki