FANDOM

Strzałeczka kochani! Bo świat jest za szary abyśmy byli smutni.
Daria Minori
Dariuś1.jpg
Imię Daria
Kanji デリャ
Fizyczne dane
Płeć Kobieta
Wiek 15
Wzrost 173 cm
Waga 49 kg
Urodziny 18.08
Typ Krwi A+
Profesja
Drużyna  ?
Pozycja  ?
Numer 13
Talent  ?
Debiut
Seria  ?
Galeria
Daria Minori (Derya Minori デリャ みのり) - to najlepsza przyjaciółka Alex. Uczęszcza do Liceum Drahe.

OsobowośćEdytuj

Daria jest miłą i sympatyczną osobą która wie czego chce od życia i stara się dążyć do swoich celów. Jest nieśmiała, jednak każdy kto raz się z nią spotka chciałby robić to częściej, ciepły charakter przyciąga do niej ludzi. Otwarcie mówi o tym co czuje i nie boi się wracać do przeszłości mimo, że ma do niej żal. Kocha Alex jak rodzoną siostrę i spędzają razem dużo czasu. Daria kocha tańczyć, gdyż to pozwala jej oderwać się od rzeczywistości, której często nie lubi i potrafi zarażać entuzjazmem. Ma skłonności do obrażania ludzi, których nie lubi. Nie ufa nieznajomym. Uwielbia sport.

WyglądEdytuj

Dariuśinsport.jpg
Daria to dziewczyna o ciemnobrązowych - sięgających do ramion - włosach oraz piwnych oczach. Jest dziewczyną z 173 cm wzrostu i jasną cerą. Zwykle nosi biało niebieską bluzkę oraz błękitną spódniczkę. Nosi czarne podkolanówki i brązowe buty. Podczas gry Minori nosi zwykle pomarańczową bluzkę z naszytą koalą oraz spodneki.

HistoriaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

RelacjeEdytuj

CytatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki