FANDOM

LiceumOokami.png

Liceum Ookami
LiceumOokamiZespół.png
Region Yokohama
Kapitan Yugito Harada
Vice-kapitan Mei Tanaki
Trener Saito
Menadżer Amalia Sawa
Barwy zespołu Grey.jpg Blue.png
Osiągnięcia
12 miejsce w Interhigh (historia), 5 miejsce w Pucharze Zimowym (historia)
Wilk - symbol zagrożenia, zła, sił mrocznych i dzikich. Jego zwierzęcą siłę i niezależność próbowano posiąść od zawsze. Oto zespół diabłów, szukających zwycięstwa, grających w pełnej swobodzie i pełnej wolności. Przed państwem Liceum Ookami!
 Liceum Ookami to prywatne liceum sportowe na obrzeżach Yokohamy. Kapitanem szkolnej drużyny koszykówki jest Yugito Harada, zaś vice kapitanem Mei Tanaki. Zespół trenuje Saito, a funkcję menadżera pełni Amalia Sawa.

HistoriaEdytuj

W chwili dołączenia do Liceum Mei Tanaki, szkoła obchodzi swoje 5 urodziny. Drużynę koszykówki założył w pierwszym roku trener drużyny, Saito wraz z Hayamą, byłym kapitanem Ookami. Zespół pierwsze mecze towarzyskie zaczął grać dopiero pod koniec trzeciego semestru, które kończyły się bardzo wyrównanymi wynikami. W drugim roku, Ookami zaczęło się zmierzać z bardziej wymagającymi przeciwnikami, a później zagrało w pierwszych zawodach, jednak na niskim poziomie. Dopiero w 3 roku, drużyna zaczęła myśleć o poważniejszych konkursach, jednak ograniczało się to tylko do regionalnych. Po bardzo dobrych wynikach, drużyna postanowiła zmierzyć się z Interhigh i pomimo tak krótkiej działalności ekipy, zajęła 12 miejsce z 36 zespołów. Po tym, w Pucharze Zimowym dotarło na 5 pozycję. 

IdeologiaEdytuj

Jest to drużyna, która ponad wszystko stawia współpracę, wspólne zwycięstwa i porażki.

MeczeEdytuj

ZespółEdytuj

Yugito Harada
Yugito.png
#7 //SF
Mei Tanaki
Mei.png
#2 //PG
Takuro Yamada
Takuya.png
#5 //SG
Norishige Kasamatsu
Norishige1.png
#10 //PF
Ryu Akihito
Akihito.png
#4 //C
Sanjuro Ohba
Sanjuro.png
#8 //Rezerwowy

SztabEdytuj

Saito
Saitou.png
// Trener
Amalia Sawa
Amalia.jpg
// Menadżer

CiekawostkiEdytuj

  • "Ookami" oznacza "wilk".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki