FANDOM

Liceum Takara - prywatne, nowoczesne liceum do którego zapisali się Luke Blaze i Dorian Ruekai. Szkołę w Turnieju Młodzieżowej Koszykówki reprezentowała drużyna Royiaru, ale rozpadła się w 1962 roku. Utalentowani koszykarze (Luke i Dorian) postanowili reaktywować zespół i doprowadzić go do zwycięstwa.

HistoriaEdytuj

Szkoła została założona przez Yuko Takarę w 1980 roku. Obecnie dyrektorem szkoły jest jego siostrzeniec, znany wszystkim uczniom pan Yamaka lub nazywany przez większość drugo i trzeciorocznych uczniów, pan Yamal (czyt. Dżamaal).

Kiedy Luke przybył do szkoły, był nieco zaskoczony wyglądem zewnętrznym szkoły. Była wybudowana na styl nowoczesny, w środku zaś... sale lekcyjne jak sale lekcyjne, szału nie ma.

OpisEdytuj

TakaraHighSchool.PNG

Szkoła od zewnątrz

Liceum z kształtu przypomina siedzibę jakiejś wielkiej korporacji, np. Apple czy Facebook. Wnętrze jest nowoczesne, okna są ciemne i od zewnętrznej strony nic przez nie nie widać, jednak od wewnątrz widać przez nie jak w normalnych oknach. Główne wejście do liceum prowadzi na dziedziniec, na który w czasie przerwy lub godzinach wolnych przychodzą uczniowie. Drugi dziedziniec znajduje się na dachu po prawej stronie
DziedziniecTakara.jpg

Dziedziniec na dachu szkoły

(porośnięty trawą dach, drzewko, krzaki i parę ławek). W szkole znajduje się 35 sal lekcyjnych, duża stołówka, sala gimnastyczna, hala sportowa, trzy toalety męskie i damskie, dwie dla personelu, dwa schowki na piłki do gry, sprzęt gimnastyczny, miotły, mopy, środki czyszczące, itd..., pokój nauczycielski i sekretariat. Korytarze są długie i szerokie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki