FANDOM

"Koszykówka to sport w którym dwie pięcioosobowe drużyny walczą między sobą poprzez wrzucanie piłki do zawieszonego 3 metry nad ziemią kosza. Doskonały sport łączący inteligencję i siłę fizyczną. Za mistrza tej gry uważa się Krima Moriarty'ego. W momencie gdy przeszedł on na emeryturę stworzył teorię drużyny znanej jako Liga Wybrańców, którą będzie mógł nazwać swoimi następcami.
Wśród wielu młodych graczy mażących o karierze zawodowej zrodziło się pragnienie stania się członkiem ligi, oto Wielka Era Wybrańców! A na jej czele stoją ci młodzi zawodnicy! Więc choć i "Przekrocz swoje limity!"
"

— narrator w serii Czterolistna Koniczyna
Zephyr
Liga Wybrańców to termin stworzony przez Krima Moriaty'ego stosowany w odniesieniu do specjalnie wyselekcjonowanej i wytrenowanej przez niego 5-osobowej drużyny koszykówki, którym będzie mógł on przekazać status swoich następców. Dołączenie do Ligii Wybrańców stało się celem wielu młodych graczy, którzy marzą o karierze zawodowej, a spośród nich wyłoniono pięciu najsilniejszych, którzy zyskali status Elitarnej Piątki.

CzłonkowieEdytuj

Rex Mini Inuictus Rex
POZYCJA Rozgrywający
TALENT SPECJALNY ?
AKTUALNY ZESPÓŁ Liceum Zephyr
NUMER 4
Dancer Mini Adrian Shane
POZYCJA Rzucający Obrońca
TALENT SPECJALNY ?
AKTUALNY ZESPÓŁ Liceum Zephyr
NUMER 8
Luk Mini Luke Blaze
POZYCJA Niski Skrzydłowy
TALENT SPECJALNY ?
AKTUALNY ZESPÓŁ Liceum Zephyr
NUMER 7
Adi Mini Adrian Dragneel
POZYCJA Silny Skrzydłowy
TALENT SPECJALNY ?
AKTUALNY ZESPÓŁ Liceum Zephyr
NUMER 5
Mati Mini Mateusz Sharp
POZYCJA Środkowy
TALENT SPECJALNY ?
AKTUALNY ZESPÓŁ Liceum Zephyr
NUMER 10

UmiejętnościEdytuj

Główny skład drużyny koszykówki z Gimnazjum Amertis jest uznany za najsilniejszą drużynę koszykówki na poziomie gimnazjalnym, stąd też dostali oni swój przydomek Ligii Wybrańców. Każdy z członków owej drużyny przez trzy lata był w stanie obudzić i udoskonalić swój talent dzięki czemu wygrali wszystkie trzy najważniejsze turnieje w historii szkoły. Obecnie każdy z nich znajduje się w innej szkole średniej, aczkolwiek każdy z nich ma tytuł asa swojej drużyny co tylko odzwierciedla fakt iż są oni również najsilniejszymi zawodnikami na poziomie szkół średnich.

Każdy z członków Ligii posiada swój własny niepowtarzalny talent współgrający z jego charakterem oraz pozycją na której gra:

  • Inuictus Rex: ma niezwykle wyostrzony zmysł wzorku oraz podwyższone zdolności obserwacji. Potrafi ukrywać swoją obecność i błyskawicznie podać piłkę. Dodatkowo posiada unikatową zdolność niwelowania talentów innych graczy.
  • Adrian Shane: ma doskonały słuch. Potrafi strzelić celnie pod dowolnym kątem rzutu za trzy punkty w specjalnych pozycjach strzeleckich z dowolnego miejsca na boisku.
  • Luke Blaze: jest on niezwykle szybki i zwinny. Potrafi błyskawicznie ominąć przeciwników, regulować swoją prędkość oraz posługiwać się przyspieszonymi zagraniami z koszykówki ulicznej.
  • Adrian Dragneel: ma on niesamowitą wytrzymałość. Jest niezwykle zwinny oraz sprawny fizycznie. Potrafi oddać celny strzał z każdej pozycji ciała grając pod koszem.
  • Mateusz Sharp: jest on najwyższym członkiem drużyny. Dodatkowo obdarzony jest niesamowitą siłą dzięki czemu potrafi skakać niezwykle wysoko w efekcie jest w stanie zrobić potężny wsad jak i zgarniać piłki ze zbiórek. Poza tym świentie gra w obronie.

Zwierzęcy InstynktEdytuj

Każdy z członków Ligii Wybrańców przebudził u siebie Zwierzęcy Instynkt. U każdego z nich przyjmuje on jednak inną postać:

PrzydomkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Typy osobowości członków Ligii Wybrańców pokrywają się z pozycjami na jakich grają:
    • Inuictus Rex: Protagonista- Rozgrywający i Kapitan Zespołu
    • Adrian Shane: Mediator- Rzucający Obrońca
    • Luke Blaze: Działacz- Niski Skrzydłowy
    • Adrian Dragneel: Działacz- Silny Skrzydłowy
    • Mateusz Sharp: Obrońca- Środkowy