FANDOM

Dojechaliśmy na miejsce. Kiedy wyszedłem z autokaru, pierwszą rzeczą jaką zauważyłem była hala Jaszczurek. Rozpoczynamy otwarcie meczem, więc ani nam, ani Jaszczurkom nic nie grozi. Kiedy wszyscy wyskoczyli z pojazdu, pan Kazami przedarł się przez tłum przed drzwiami wejściowymi i uniósł ręce.

- Uwaga! Uwaga! Kiedy wejdziemy na halę, macie iść cały czas prosto, a potem w lewo. Tam znajdziecie drzwi z logiem naszej drużyny. Tam jest wasza szatnia. Ponieważ są w drużynie dwie dziewczyny, idą one do szatni tuż obok. Zrozumiano?

- Tak jest! - krzyknęliśmy. Ryu pobiegł przed siebie, a potem skręcił w lewo. Czemu tak wystartował, przecież i tak nie zagra w tym meczu. Kiedy wszyscy dotarliśmy przed drzwi szatni, Ryu skrzyżował ręce i kiwał głową.

- No, no, no... - powiedział. - Logo prezentuje się świetnie, amigos. 

- Dobra, mam klucze, wchodzimy! - oznajmił Dorian otwierając drzwi. Szatnia jak szatnia. Parę szafek, dokładnie było ich dwadzieścia, cztery ławki, wejście do łazienki, kabiny prysznicowe w drugim pomieszczeniu, itp..

Zaczęliśmy się przebierać. Przygotowany byłem jako pierwszy. Poprawiłem ochraniacz na prawym łokciu, frotkę, zasznurowałem buty i usiadłem. Byłem trochę zdenerwowany. To był pierwszy mecz w otoczeniu tylu ludzi i... kamer... Ciężko oddychałem, ale mówiłem sobie w duchu wszystko będzie dobrze. Koło mnie przeszedł Kenji i poklepał mnie po ramieniu.

- Będzie dobrze. - powiedział.

- Skąd wiesz? Grałeś taki mecz? - zapytałem.

- Nie, ale nasza hala w gimnazjum była bardzo duża. Przychodziło wiele ludzi, nawet byli uczniowie gimnazjum, aby obejrzeć jakiś turniej... Stare dobre czasy. - i wyszedł.

Wszyscy byli gotowi, trener stał w progu drzwi i machnął do nas.

- Chodźcie! Musimy iść już na boisko!

Boisko było bardzo duże, hala również. Kosze do gry były zielone, na środku boiska przylepione zostało logo Tokage. Wszystkie Jaszczurki już trenowały na parkiecie. Kazami pozwolił nam potrenować. Koszykarze z Tokage są bardzo mili. Z daleko powiedzieli nam siema, cześć, yo, itd...

Zacząłem się rozgrzewać, otaczały nas kamery, wszędzie wtykali obiektywy, jeden skierowany został na moje buty. Ja ich w ogóle nie reklamuję! Kopnąłem kamerę, aż jakiś gościu musiał ją z powrotem przyczepić. Oddaliłem się, aby nie robić zamieszania. Dorian też był lekko zdenerwowany, ale postanowił tego nie pokazywać. Rozprostował ręce, nogi, poprawił sznurówki i był gotowy.

Trenerzy usiedli na swoich miejscach. Nasz trener położył wszystkie kartki na stół i pokazał nam malutką tabliczkę z wypisaną formacją. Kazał nam zapamiętać pozycje, ruchy, itp. Kiwnąłem głową, ponieważ zrozumiałem. Strzeliłem palcami i wybiegłem na parkiet. Jaszczurki stały naprzeciwko nas. Mati stanął na środku razem z jakimś japończykiem. Uśmiechał się, nie był groźny jak ten kapitan z Demonzu.

Mati razem z Jaszczurką podskoczyli. Oczywiście Mati przejął piłkę. Złapałem. Ze skupienia wytrącały mnie kamery, ale szybko się przełamałem. Zacząłem zwodzić zawodników Tokage i dobiegłem do kosza, podskoczyłem i zrobiłem wsad. Dwa punkty dla nas!

Dorian przybił mi piątkę i wróciłem na pozycję.

Jaszurki rozpoczęły grę od kosza. Nie zdążyłem podbiec do gościa trzymającego piłkę, a on już rzucił do kolegi z drużyny. Jaszczurka podskoczyła bardzo wysoko i zrobiła wsad. To był naprawdę bardzo dobry wsad. Dwa do dwóch. Mati podbiegł do kosza i rzucił piłkę do Adriana. Adrian szarżuje na kosza i podaje do Mei, Mei robi niezły obrót i rzuca przez nogi do Matiego. Mati rzuca prosto do kosza i... Pięć do dwóch. Gra rozpoczęła się dla Tokage. Jaszczurka zrobiła unik, za dryblowała na nasz kosz i rzuciła piłkę do niego. Pięć do pięciu.

Minął pierwszy kwart. Trener krzyknął żebyśmy się ogarneli i zaczęli prowadzić. 

Mecz rozpoczął się. Po pięciu minutach Tokage prowadzi Dwanaście do pięciu, zdziwiłem się kiedy zobaczyłem na zegarku, że zostały trzy minuty. Popatrzyłem się na kosz przeciwników, jesteśmy w bardzo złej sytuacji. Czy uda nam się pokonać Jaszczurki?? Czy dojdziemy dalej? Czy zapamiętają nas w YBT??

Więcej z Fandomu

Losowa wiki