FANDOM

Masanori Ito
Masanori Ito.png
Imię Masanori Ito
Kanji 伊藤正徳
Istotne Statystyki
Płeć Mężczyzna
Wiek 16 lat
Wzrost 176 cm
Waga 66 kg
Urodziny 30 kwiecień
Grupa krwi 0
Profesjonalne Statystyki
Zespół Liceum Funede
Pozycja Rozgrywający
Numer 5
Talent Drive
Pierwsze Wystąpienie
Opowiadanie Tama Mu To Mei
Galeria Obrazów
 Masanori Ito - uczeń Liceum Funede, członek szkolnej drużyny koszykarskiej, gdzie gra na pozycji rozgrywającego.

WyglądEdytuj

Masanori to jednocześnie drobny i jednocześnie dobrze zbudowany chłopak o jasnobrązowych, rozmierzwionych włosach. Jego oczy są wściekle czerwone. Zwykle nosi czarny garnitur z czerwonym krawatem, bądź strój drużynowy z numerem 5.

OsobowośćEdytuj

Trudno określić osobowość Masanoriego. Nie lubi on zawierać znajomości z nieznajomymi, często milczy jak się do niego mówi, a jego twarz nie wykazuje żadnych emocji. Jeśli się już odzywa zwykle jest sarkastyczny i poważny. Zmienia się to jednak znacząco podczas gry, kiedy musi objaśniać drużynie strategie. Ogólnie stara się nie zwracać na siebie uwagi.

FabułaEdytuj

Masanori pojawia się pierwszy raz w 3 odcinku serii Tama Mu To Mei.

UmiejętnościEdytuj

Siła fizyczna
 
6/10 StatystykiMasanori.png
Technika
 
9/10
Wytrzymałość
 
7/10
Mentalność
 
7/10
Specjalne umiejętności
 
6/10

Masanori jest jednym z lepszych rozgrywających kraju (TOP 25), choć jego statystki nie odzwierciedlają tego. Jego technika nie jest idealna, ale jego zmylenie jest praktycznie niemożliwe. Doskonale przewiduje ruch przeciwników, a także strategię i ustawienie. Jest szybki i zwinny, całkiem wysoko skacze. Bezbłędnie kozłuje zmieniając często tempo swojego kozła, by utrudnić odebranie piłki. Jego drybling jest dosyć przeciętny. Masanori bardzo dobrze rzuca i celuje, często zdobywa kosze za 3 punkty. Nie jest specjalnie wytrzymały, ale spokojnie dotrzymuje kroku innym graczom przez około 3 kwarty, ma dobrą sprawność fizyczną. Jego specjalną umiejętnością są drive'y, ale nie rozwinął specjalnie tej umiejętności. Skupił się na obronie, strategii i kozłowaniu, co dało mu wysoką pozycję w rankingu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki