FANDOM

Mateusz Sharp
TlolTlolowaty.png
Imię Mateusz Sharp
Kanji 馬祖 アダム アドリアン シャープ - pełne

馬祖 シャープ - tylko pierwsze imię i nazwisko

Istotne Statystyki
Płeć Mężczyzna
Wiek 17 lat
Wzrost 194 cm
Waga 87 kg
Urodziny 29.10
Grupa krwi A RH-
Profesjonalne Statystyki
Zespół FC Barcelona Regal (drużyna młodzieżowa)
Dawny Zespół ?
Pozycja Środkowy
Numer 10
Talent Adaptacja, celność, siła, zręczność
Stanowisko Kapitan
Pierwsze Wystąpienie
Opowiadanie ?
Galeria Obrazów

Mateusz Sharp, a dokładniej Mateusz Adam Adrian Sharp to jeden z najlepszych i najbardziej znanych młodych koszykarzy. Występuje w barwach swojego ukochanego klubu, FC Barcelony, w sekcji koszykówki, której pełna nazwa brzmi FC Barcelona Regal. Jest kapitanem swojej drużyny.

WyglądEdytuj

Mateusz to wysoki i umięśniony chłopak, o zielonych oczach i długich jak na mężczyznę granatowych włosach. Ze względu na jego typowy wyraz twarzy, niektórzy myślą, że jest osobą z negatywnym charakterem. Najczęściej ubiera się w granatowy T-Shirt/bluzkę, czarne spodenki lub spodnie (w zależności od pory roku lub pogody) i granatowo-zielonkawe buty Nike Hypervenom (wersja halówkowa). W trakcie meczu występuje w koszulce w granatowo-bordowe pasy ułożone w pionie, granatowe spodenki i czarno-pomarańczowe Hypervenomy.

CharakterEdytuj

Wbrew pozorom, jakie wywołuje jego wygląd, jest miły i sympatyczny, zawsze chętny do pomocy, potrafi świetnie współpracować z innymi zarówno na parkiecie, jak i poza nim. Jest niezwykle przyjacielski i komunikacja nie sprawia mu problemów. Zazwyczaj unika rozwiązań siłowych, ale wykorzystuje je, gdy jest to konieczne. Świetnie odnajduje się po zmianie środowiska, stąd jego talent Adaptacji.

HistoriaEdytuj

Przygodę z koszykówką zaczął najpóźniej z całego "Pokolenia Cudów", bo dopiero w wieku 15 lat. Wcześniej trenował piłkę nożną, w której występował jako bramkarz z numerem 1. Jednak później spróbował nowego wyzwania, jakim jest koszykówka. Szybko nauczył się podstaw gry i wspiął się na najwyższy szczebel. Nigdy nie trenował samemu.

UmiejętnościEdytuj

Siła fizyczna
 
10/10 135px
Technika
 
9/10
Wytrzymałość
 
10/10
Mentalność
 
10/10
Specjalne umiejętności
 
10/10
  • Niezwykła zdolność Adaptacji, dzięki której porusza się i drybluje na parkiecie niczym piłkarz na boisku
  • Wysoka celność - podobno raz trafił z drugiego końca parkietu, a zazwyczaj jest w stanie trafić z połowy. Mistrz rzutów za 3 punkty. Również jego podania mają niesamowitą precyzję.
  • Duża siła - Mateusz jest niezwykle silny, przez co jest bardzo trudno odebrać mu piłkę
  • Wyćwiczona zręczność - Jedna z umiejętności nabytych na boisku, niezwykle rzadko nie wychodzi mu złapanie piłki.
  • Wszechstronność - Występuje głównie na środku parkietu, ale potrafi też zagrać w defensywie i ofensywie
  • Równowaga - chłopak z łatwością utrzymuje równowagę, mimo jego wysokiego wzrostu i dużej masy ciała

RelacjeEdytuj

DKP

CiekawostkiEdytuj

DKP

Więcej z Fandomu

Losowa wiki