FANDOM

"{{{2}}}"

— {{{3}}}
Sanjuro Ohba
Sanjuro
Imię Sanjuro Ohba
Kanji 三十郎大場
Istotne Statystyki
Płeć Mężczyzna
Wiek 18 lat
Wzrost 198 cm
Waga 89 kg
Urodziny 29 grudzień
Grupa krwi 0
Profesjonalne Statystyki
Zespół Ookami
Dawny Zespół Taikoku
Pozycja Rezerwowy (zastępuje każdą pozycję)
Numer 8
Talent Zastępowanie każdej pozycji
Strzał w każdej pozycji ciała
Kopia
Pierwsze Wystąpienie
Opowiadanie Tama Mu To Mei
Galeria Obrazów
 Sanjuro Ohba - uczeń Liceum Ookami oraz członek drużyny koszykarskiej Ookami, gdzie zajmuje miejsce głównego rezerwego i zastępuje wszystkie pozycje.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

W pierwszym roku liceum Sanjuro uczył się w Kaijuro, gdzie dołączył do szkolnej drużyny koszykówki. Pomimo, że jako zespół zdobywali wysokie osiągnięcia Ohba miał bardzo oschłe relacje z jego członkami. Coraz częściej dochodziło do kłótni i sprzeczek, aż w końcu Sanjuro prawie w ogóle nie ruszał się z boiska rezerwowych i drużyna straciła wiele ważnych meczy. Zamiast obwiniać siebie, cały zespół go obwinił. Na koniec roku Ohba opuścił Liceum Kaijuro i dołączył do Liceum Ookami. Nowi przyjaciele od razu postawili Sanjuro na nogi, w szczególności Yugito Harada, który chodził razem z nim do klasy.

FabułaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Siła fizyczna
 
7/10 [[Plik:|135px]]
Technika
 
2/10
Wytrzymałość
 
10/10
Mentalność
 
5/10
Specjalne umiejętności
 
10/10

Sanjuro nie ma swojego własnego stylu w koszykówce. Wchodząc za innego zawodnika kopiuje jego umięjętności i zastępuje go prawie idealnie przez określony czas, który zależy od umiejętności danego gracza. Im bardziej jest on wymagający, tym krócej Sanjuro jest w stanie grać jak on. Pozwala mu na to między innymi wysoki wzrost, duża siła fizyczna oraz ogromna wytrzymałość. 

RelacjeEdytuj

CiekawostkiEdytuj